Google Analytics od podstaw
Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów

Helion
Google Analytics od podstaw
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
58,82 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,44 zł

Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna. Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu. Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną ! Melinda Schiera, strateg do spraw analityk i Najciekawsze zagadnienia integracja Google Cloud z GA4 przeprowadzanie integracji GA4 przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia projektowanie przepływów danych dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!

Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Google Analytics od podstaw
    Podtytuł: Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
    Autor: Mark Edmondson
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788383228495
    Tytuł oryginału: Learning Google Analytics: Creating Business Impact and Driving Insights
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Lachowski Lech
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 288
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje