Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI

MT Biznes
Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
56,07 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,41 zł

Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI.

Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny.

Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI.

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.

To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.


„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”.
-Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School

„Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”. - Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group

Thomas H. Davenport
– profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work.

Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI
    Autor: Thomas H. Davenport, Nitin Mittal
    Wydawnictwo: MT Biznes
    Kod paskowy: 9788382312874
    ISBN: 978-83-8231-287-4
    Tytuł oryginału: All in on AI How Smart Companies Win Big with Artificial Intelligence
    Tłumacz: Hensel Witold
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 272
    Format: 14.1 x 21.8 cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje