Wędrowcy znad Południowego Tygrysu
Wiek: 13+
Kości, robotnicy i karty w średniowiecznym Bagdadzie
Wciel się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół starożytnego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.
Wędrowcy znad Południowego Tygrysu to pierwsza odsłona nowej trylogii, zaprojektowana przez twórców serii gier o Zachodnim Królestwie, która szturmem podbiła Kickstarter.
Atuty:
- Nowa trylogia
Wędrowcy to pierwsza gra nowej serii od Shema Phillipsa i S.J. MacDonalda - twórców linii Zachodniego Królestwa (Architektów, Paladynów i Wicehrabiów).
- Wyjątkowa precyzja
Zbuduj inny silniczek w każdej rozgrywce! Pozyskuj karty z prywatnymi polami akcji, umiejętnościami i sposobami punktowania, rozwijaj Karawanę, decyduj o długości gry.
Strategia na odkrywanie terenów lądowych? Albo na rozwój Karawany? Akcent na Niebo? A może na szybkie ukończenie toru Dziennika? Wędrowcy to bogactwo dróg do zwycięstwa i olbrzymia regrywalność.
- Wciągający tryb solo
Bardzo intuicyjny wariant solo oferuje czterech wirtualnych przeciwników do wyboru. Każdy ma inną strategię!
Zawartość:
- 3 dwustronne części planszy Głównej
- 4 dwustronne plansze Gracza
- 20 kości
- 60 drewnianych znaczników Wpływu
- 4 drewniane znaczniki Gracza
- 12 drewnianych znaczników Robotników
- 62 żetony Ulepszenia
- 10 żetonów Dziennika
- 48 żetonów Srebrników
- 48 żetonów Zapasów
- 36 kart Mieszkańca (54x86mm)
- 36 kart Lądu (54x86mm)
- 36 kart Wody (54x86mm)
- 36 kart Nieba (54x86mm)
- 16 kart Inspiracji (54x86mm)
- 6 kart Planu (54x86mm)
- instrukcja
Ilość graczy: 1-4 graczy
Czas gry: 60-90 minut
Wiek: 13+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 13+
Producent: Portal Games
ISBN: 5902560387353
Oprawa: Pudełko