The Self Industry: Therapy and Fiction
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
47,67 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,00 zł
Publikacja dotyczy problemów powstałych na styku literatury i psychologii, w szczególności terapeutycznej funkcji tekstów, zarówno w odniesieniu do ich autorów, jaki i do czytelników. Autorzy poszczególnych artykułów poddają analizie różnorodne teksty kultury powstałe w dziewiętnastym i w dwudziestym wieku, pokazując, że nie tylko psychologia dostarcza narzędzi do odczytania (niekiedy na nowo) tekstów literackich, ale i literatura pomaga w zrozumieniu problemów z dziedziny psychologii.
Szczegóły
Autor: Jarosław Szurman, Agnieszka Woźniakowska, Krzysztof Kowalczyk-Twarowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380124240
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 368