StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
57,72 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,97 zł
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.
Szczegóły
Autor: Mirosław Urban
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301232993
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Papier kserograficzny Polspeed A4/500 arkuszy
PBS Connect Polska
Teczka z gumką A4 MIX
Office
Brokat świecący w ciemności 12ml 2szt FABER CASTEL
Faber-Castell