StoryTalking Narracyjna supermoc lidera

Wydawnictwo Naukowe PWN
StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
57,72 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,97 zł

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych. Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
    Autor: Mirosław Urban
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301232993
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 200
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje