Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
Elipsa

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
40,85 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,70 zł
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje w erze nowych technologii, oferując użytkownikom nowe ekscytujące doświadczenia. Telewizja nie umiera – przekształca się, a ta książka jest kluczem do nowej narracji.
Publikacja porządkuje wiele wymiarów funkcjonowania świata TV: produkcji, reklamy, technologii. Praktyk rynku pozyska dzięki niej akademicką perspektywę, a teoretykom przybliży realia biznesu telewizyjnego.
Publikacja jest dziełem pozwalającym spojrzeć na rynek telewizyjny w szerokim zakresie. W książce tej znajdują się artykuły naukowców, wykładowców, ekspertów i praktyków, dzięki czemu tematyka zagadnienia została ujęta bardzo szeroko. Czytając zawarte w książce prace wchodzimy w labirynt, z którego nie ma dzisiaj wyjścia. Zmiany w sferze medialnej zachodzą tak gwałtownie i tak głęboko, że współcześni badacze mogą jedynie stawiać pytania, z których najważniejszym jest pytanie – co dalej?
Do czego doprowadzą zmiany technologiczne – do drugiego, nierzeczywistego świata, do powstania nowych zupełnie form odbioru? Być może, ale nikt tego nie wie na pewno.
Jakie treści oferować będą media i supermedia, o których mowa w książce, jak zmienią się gatunki i formaty?
W jaki sposób będą te media finansowane i w jaki sposób mierzona będzie widownia i aktywne uczestnictwo? Przecież od precyzyjnych, targetowanych mierników zależą przychody i komercyjne zyski
Producent:
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
Inflancka 15/198
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 22 635 03 01
email: sklep@elipsa.pl
Szczegóły
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380174979
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 246
Oprawa: Kartonowa
Redakcja: Chmielewska Aleksandra, Snopkiewicz Jacek