Sternicy mediów
Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Wydawnictwo Naukowe PWN
Sternicy mediów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
157,40 PLN
Nasza cena
143,07 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 124,80 zł

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Sternicy mediów
    Podtytuł: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku
    Autor: Bogusław Nierenberg
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301232344
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 436
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje