RAPORTOWANIE ZINTEGROWANE O MODELU BIZNESU w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
75,88 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,16 zł
Informowanie niefinansowe zajmuje ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien sposób skondensowany obraz działalności przedsiębiorstwa, poprzez holistyczne podejście do opisu prowadzonego przez przedsiębiorstwo biznesu i jego wpływu na otoczenie bliższe i dalsze. Książka przedstawia wyniki badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja), notowane na GPW w Warszawie.
W publikacji zaprezentowano m.in.:
• podstawowe atrybuty sprawozdawczości korporacyjnej, z uwzględnieniem holistycznego podejścia do postrzegania przedsiębiorstwa i systemu informacji ekonomicznej prezentowanego głównie w raporcie zintegrowanym,
• szczegółową charakterystykę koncepcji modelu biznesu, jego klasyfikacje, determinanty zmian oraz komponenty,
• charakterystykę wartości przedsiębiorstwa i zarządzania wartością przedsiębiorstwa, w tym podsumowano metody pomiaru wartości przedsiębiorstwa,
• sprawozdawczość i ocenę modelu biznesu na bazie określonego składu czterech komponentów – kapitały, działania biznesowe, efekty wyjściowe, rezultaty.
Szczegóły
Autor: Beata Dratwińska-Kania, Aleksandra Ferens, Aleksandra Szewieczek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027915
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 230
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg