Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów
Helion
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,84 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,71 zł
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko — bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe? Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni! Dowiedz się, jak: dobrać zespół, miejsce i czas, ustalić cel i formułować właściwe pytania, tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów, wybierać najlepsze rozwiązanie, utworzyć prototyp i przetestować go, korzystać z list kontrolnych sprintu. Pięć dni wystarczy, by rozwiązać problem i znaleźć drogę do sukcesu!
Szczegóły
Autor: Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328909069
Tytuł oryginału: Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Marta Najman
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 272
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Badania jako podstawa projektowania User Experience
Wydawnictwo Naukowe PWN