Wybrane kierunki zmian modeli biznesu na tle wyzwań współczesnej gospodarki
UMCS

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
36,15 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,48 zł
[Monografia] poświęcona jest zmianom modeli biznesu przedsiębiorstw w obliczu narastającej niepewności i zróżnicowania współczesnej gospodarki. Zagadnienie to jest niezwykle istotne […]. [Zostały tu] zaprezentowane wyniki autorskich badań, które z różnej perspektywy analizują problem zmian modeli biznesu, począwszy od zidentyfikowania czynników determinujących zmiany modeli (badania literaturowe), przez opis zmian modeli biznesu przedsiębiorstw finansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych), po charakterystykę raportowania modeli biznesu przedsiębiorstw niefinansowych (badania literaturowe i badania jakościowe – przegląd raportów rocznych). Tym samym monografia stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat skali i zakresu zmian modeli biznesu współczesnych polskich przedsiębiorstw sektora niefinansowego i finansowego w obliczu między innymi takich wyzwań, jak COVID-19, wojna na Ukrainie, cyfryzacja, ochrona środowiska czy wymogi regulacyjne (np. polityka makroostrożnościowa czy raportowanie ESG).
[Monografia] znajdzie czytelników nie tylko wśród badaczy zagadnienia, ale także wśród studentów, poszukujących kompleksowej wiedzy na temat modeli biznesu i ich ewolucji. Rozdziały poświęcone kierunkom zmian w modelach biznesu będą szczególnie interesujące dla praktyków biznesu, którzy będą poszukiwali w nich wskazówek i inspiracji do zmiany swych przedsiębiorstw. Ponadto praktycy docenią bardzo interesującą część monografii poświęconą zakresowi obowiązkowych ujawnień dotyczących modeli biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw niefinansowych.
dr hab. Sylwester Gregorczyk, prof. SGH
Katedra Zarządzania Strategicznego
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły
Autor: Bartłomiej Zinczuk, Piotr Bolibok, Anna Kasprzak-Czelej
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322797204
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 168
Oprawa: Miękka
Redakcja: Skibińska-Fabrowska Ilona