Placówka leśna jako miejsce łączenia dzieci z naturą. Jakościowe studium przypadku

UMCS
Placówka leśna jako miejsce łączenia dzieci z naturą. Jakościowe studium przypadku
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
38,17 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,27 zł

Monografia Placówka leśna jako miejsce łączenia dzieci z naturą jest dziełem oryginalnym, powstałym dzięki pasji i wieloletniemu doświadczeniu naukowemu Autorki, która na podstawie pogłębionych studiów nad literaturą zagadnienia, z dużym znawstwem tematyki, uważnością doświadczonej badaczki utrwaliła i poddała pedagogicznej analizie obraz codzienności i doświadczeń dzieci, rodziców i pedagogów w przedszkolu leśnym, jednym z niewielu takich przedszkoli w Polsce. Monografia ma wartość poznawczą dzięki profesjonalnie zaplanowanym i zrealizowanym badaniom, ich obiektywnej prezentacji i naukowej analizie. Dostrzegam też jej ogromną wartość metodyczną. Zawiera bowiem wiele cennych obserwacji, zapisów, uwag i refleksji oddających specyfikę placówki i inspirujących do podjęcia wysiłku tworzenia podobnych placówek w innych miejscach w Polsce. The monograph Forest educational facilities as places connecting children with nature is an original work, a child of the author’s passion and many years of scientific experience. The author’s in-depth studies of the literature on the subject, a broad knowledge thereof, and her attention of an experienced researcher allowed her to record and subject to pedagogical analysis the image of everyday life and experience of children, parents, and teachers in a forest kindergarten, one of the few such kindergartens in Poland. The monograph is cognitively valuable because of its professionally planned and conducted research, objective presentation, and scientific analysis. I also see its great methodological value. It contains many valuable observations, quotations, comments, and reflections presenting the specificity of the facility and inspiring others to create similar places elsewhere in Poland. Fragment recenzji prof. UAM dr hab. Kingi Kuszak

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Placówka leśna jako miejsce łączenia dzieci z naturą. Jakościowe studium przypadku
    Autor: Teresa Parczewska
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788322797266
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 216
    Oprawa: Miękka
    Redakcja: Skibińska-Fabrowska Ilona

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: