Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego

Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
26,25 PLN
Nasza cena
21,70 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka dotyczy miejsca i roli gramatyki w nauczaniu języków obcych ( tu: języka niemieckiego). Autorka podejmuje w niej trudne zagadnienie, które dotyczy relacji występującej pomiędzy proponowanymi w procesie dydaktycznym materiałami glottodydaktycznych i rozwijaniem autonomizacji ucznia, przy czym punkt wyjścia dla tych rozważań stanowi pomiar progresji materiału gramatycznego. Przenalizowana tu została istotna rola nauczyciela oraz zakresy jego aktywności, które warunkują przygotowanie ucznia do samodzielnego uczenia się, co ma wpływ na relację pomiędzy nauczaniem gramatyki i rozwijaniem samodzielności uczenia się oraz związanej z tym samooceny ucznia. Porównano tu 3 podręczniki do nauki języka nieieckiego, dokonano analizy ćwiczeń w celu zbadania ich otwartości. Celem pracy było również rozpoznanie stosowanych przez uczniów gimnazjum i liceum strategii uczenia się materiału gramatycznego i dokonywanych przez nich wyborów podręcznika, Autorka pisze o wykorzystaniu nowych technologii w aktywizowaniu ucznia, rozwijaniu jego samodzielności uczeniowej, co może być z powodzeniem wykorzystywane w opracowywaniu propozycji dydaktycznych dla praktyki kształcenia językowego.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Ile gramatyki? Wybieramy podręcznik do nauki języka niemieckiego
    Autor: Malesa Katarzyna
    Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
    Kod paskowy: 9788323504986
    ISBN: 978-83-235-0498-6
    Kategoria: Podręczniki
    Pomoce szkolne » Język niemiecki

    Przedmiot: Język niemiecki
    Typ: Poradnik metodyczny
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 188
    Format: 17x24 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: