Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami biznesu na przykładzie sektora ICT
CeDeWu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
64,90 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 57,07 zł
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.
Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
• rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
• synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym
• nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl
Szczegóły
Autor: Jolanta Wartini-Twardowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381024624
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 222
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.222 kg