Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

CeDeWu
Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
60,00 PLN
Nasza cena
48,95 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,95 zł

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa. Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym: • jak interpretować wartość przedsiębiorstwa, • jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa, • jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami, • jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów, • jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie, • w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. Publikacja adresowana jest do: • kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania, • specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych, • pracowników działów finansowo-księgowych, • słuchaczy studiów podyplomowych, • studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 23.5x16.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
    Autor: Maria Kubacka
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381027601
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 152
    Format: 23.5x16.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.25 kg

    Recenzje