Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone

Onepress
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
51,25 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,45 zł

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz



Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.



Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.


Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
    Autor: Marcin Żukowski
    Wydawnictwo: Onepress
    Kod paskowy: 9788328904927
    ISBN: 978-83-289-0492-7
    Rok wydania: 2024

    Recenzje