Storytelling oparty na danych
Onepress
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
Nasza cena
52,43 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,96 zł
Przez dane do najlepszych decyzji!
Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.
Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie ? wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu. Z poradnika dowiesz się:
* Czym jest i do czego służy firmom storytelling
* Jak „zaprzęgać” dane do pracy na Twoją korzyść
* Jak stosować wizualizację, budować opowieści, przygotowywać raporty czy w wreszcie zarządzać swoim menadżerskim kokpitem w duchu storytellingu
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Autor: Michał Szudejko
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328906969
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 292
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Droga do kreacji, czyli trening twórczości XXI wieku
Wydawnictwo Naukowe PWN