Zarządzanie jakością w usługach publicznych (Wyd. IV)
CeDeWu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
58,82 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,60 zł
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w których odbiorca wysokiej jakości usług publicznych. Obecnie w sercu sprawnie działającej administracji publicznej znajduje się obywatel. Autorzy, opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie, równocześnie podają rekomendacje do zmian w polskich usługach publicznych.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 60. XX wieku do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administraction), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Menagement), czy też koncepcja Modernizującego się Zarządu (Reinventing Government).
W książce w rozbudowany sposób zostały opisane systemy zarządzania jakością w usługach publicznych, począwszy od norm ISO, modelu EFQM i podejścia TQM, a skończywszy na koncepcjach Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value.
Ponadto, książka zawiera opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi, sosowanych w zarządzaniu jakością. Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce i krajach wysoko rozwiniętych mogą być pomocne menedżerom administracji publicznej w Polsce w dokonywaniu pozytywnych zmian w swoich instytucjach.
Szczegóły
Autor: Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381028394
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 190
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.309 kg