Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Onepress
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-20)
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
40,72 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,15 zł

Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie. Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą. To jak? Ruszamy w drogę?

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
    Autor: Katarzyna Michalak
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788328396012
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 158
    Format: 14.0x20.8cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: