Teczka edukacyjna 3-latka
Edgard
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
17,69 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 17,43 zł
Teczka edukacyjna 3-latka to zestaw inspirujących zabaw, które rozbudzają ciekawość świata, poszerzają słownictwo oraz rozwijają liczenie oraz myślenie logiczne u przedszkolaków.
W teczce znajdują się:
- Elementarz 3-latka to bogato ilustrowany zeszyt z różnorodnymi łamigłówkami, dzięki którym przedszkolak nauczy się liczyć, porównywać, znajdować przeciwieństwa oraz rysować po śladzie, a także zagra w liczbowe memory.
- Ćwiczenia 3-latka to książka pełna zabaw ćwiczących spostrzegawczość, koncentrację oraz orientację w przestrzeni, m.in. kolorowanki, wyszukiwanki, labirynty oraz plątaninki.
- Do zestawu dołączono również kolorowe naklejki, które uatrakcyjniają rozwiązywanie zadań oraz ćwiczą sprawność dłoni i palców.
Polecenia do zabaw zostały napisane prostym językiem, a ilustracje dostosowane do wieku dziecka, tak aby zachęcić przedszkolaka do zabawy z książkami oraz stworzyć przyjemne skojarzenia z nauką.
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.
Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.
Szczegóły
Wydawnictwo: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788368043020
Rok wydania: 2024
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bing. Książka do wyklejania
HarperKids
W gospodarstwie. Dawniej i dziś
Media Rodzina
Mądra Mysz. Mam przyjaciela kosmonautę
Media Rodzina
Mądra Mysz. Mam przyjaciela kucharza
Media Rodzina
Mądra Mysz. Mam przyjaciela pilota
Media Rodzina
Mądra Mysz. Mam przyjaciel śmieciarza
Media Rodzina
Mądra Mysz. Miasto dawniej i dziś
Media Rodzina
Zabawy z Felusiem i Guciem. Wycieczka na wieś
Nasza Księgarnia
Mali odkrywcy. Ćwiczenia 3-latka
Zielona Sowa