Wspólnota ekspertów
Zarządzanie marką kraju

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Wspólnota ekspertów
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
60,50 PLN
Nasza cena
49,62 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 47,29 zł

Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie zarządzać własną marką w celu zwiększenia konkurencyjności i sprawczości. Sam branding narodowy zmienił swój status, z chwytliwej metafory stając się podstawą realnych decyzji politycznych, wpływających na losy obywateli tak różnych państw jak Wielka Brytania, Dania, Japonia, Polska czy Bułgaria. Analizując najważniejsze publikacje poświęcone tematyce zarządzania marką kraju, autor Wspólnoty ekspertów pokazuje ewolucję tego fenomenu oraz wpływ, jaki idee oraz teorie wywierają na rzeczywistość społeczną. Rozważa relacje i wzajemne przenikanie między tytułową wspólnotą ekspertów i mediami współkształtującymi społeczne i polityczne realia. Wnioski płynące z lektury mogą być inspiracją do dyskusji na temat postrzegania oraz wykorzystywania wiedzy eksperckiej w czasach później nowoczesności. Monografia Waldemara Bojakowskiego to pierwsza, nie tylko na gruncie polskim, tak wyczerpująca i udana operacjonalizacja teoretycznie zorientowanego ujęcia dyskursu jako metody naukowej i procedury badawczej. Autorska propozycja analizy dyskursu […] uznana być powinna za model do zastosowania w innych tego typu badaniach i analizach (włączając w to wzorcowy sposób prezentowania danych). W wyjątkowo udany sposób łączy bowiem głęboki szacunek do teorii oraz ostrożność w interpretowaniu jej założeń z analityczną skutecznością, która pozwala ujawnić i przeanalizować nieoczywiste mechanizmy dyskursywne, które konstruują rzeczywistość społeczną. Z recenzji dr hab. Kariny Stasiuk-Krajewskiej

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Wspólnota ekspertów
    Podtytuł: Zarządzanie marką kraju
    Autor: Waldemar Bojakowski
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    ISBN: 9788322938355
    Liczba tomów: 1
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 362
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje