Idealny czas na smuteczek
Kobiece
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
Nasza cena
32,73 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,50 zł
Historia podzielona na cztery pory roku, która w oryginalny sposób obala stereotypy dotyczące relacji międzypokoleniowych. Z przebłyskami poważnego humoru i wyczuleniem na przejmujące szczegóły Nanae Aoyama opisuje bolesny proces wyrywania się z więzów młodości.
Miała niejasne wrażenie, że jak się człowiek zestarzeje, to pewnie niewiele już czuje.
Dwudziestoletnia Chizu, zmęczona wiecznym pouczaniem przez matkę, przyjeżdża do Tokio. Zamieszkuje u ekscentrycznej pani Ginko, która ma ponad siedemdziesiąt lat, a w jej domu jest więcej kotów niż ludzi.
Chizu nic nie wie o starszych ludziach. Boi się, że pani Ginko może w każdej chwili umrzeć. Wkrótce przekonuje się, że podczas gdy kobieta żyje pełnią życia, jej codzienność składa się z trudnych emocji, z którymi ledwie sobie radzi. Obie zaczynają mocniej się sobie przyglądać w codzienności, zmieniającej się wraz z porami roku.
Miała niejasne wrażenie, że jak się człowiek zestarzeje, to pewnie niewiele już czuje.
Dwudziestoletnia Chizu, zmęczona wiecznym pouczaniem przez matkę, przyjeżdża do Tokio. Zamieszkuje u ekscentrycznej pani Ginko, która ma ponad siedemdziesiąt lat, a w jej domu jest więcej kotów niż ludzi.
Chizu nic nie wie o starszych ludziach. Boi się, że pani Ginko może w każdej chwili umrzeć. Wkrótce przekonuje się, że podczas gdy kobieta żyje pełnią życia, jej codzienność składa się z trudnych emocji, z którymi ledwie sobie radzi. Obie zaczynają mocniej się sobie przyglądać w codzienności, zmieniającej się wraz z porami roku.
Szczegóły
Autor: Nanae Aoyama
Wydawnictwo: Kobiece
ISBN: 9788383711119
Tytuł oryginału: ひとり日和
Tłumacz: Słomka Barbara
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 192
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Twarda
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Krew pot i piksele
Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
SQN - Sine Qua Non
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo
SQN - Sine Qua Non
Rodzina Carmody. Tom 1. Pierwsza faza zaćmienia
Nowe Strony
Statek widmo
Vesper
Lśnienie
Prószyński i S-ka
Nasze podmorskie żony
Poznańskie
Licencja na czarowanie
SQN - Sine Qua Non