Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
49,36 PLN
Nasza cena
44,24 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,08 zł

Gatunki cyfrowe 2 to historie mówione gatunków i praktyk cyfrowych. Bohaterami i bohaterkami są osoby programujące, projektujące, hakujące, tworzące muzykę, grafikę i literaturę w obszarze mediów cyfrowych. Są to Sebastian „Seban" Igielski, Magdalena „Corny" Krawczyk, Mateusz „Jakim" Szymański, Mateusz „Jokov" Osajda, PikkuMyy, Monika Górska-Olesińska, Bartek „V0yager" Dramczyk, Jan K. Argasiński oraz Natalia Balska. Czytelnik ma okazję poznać zestaw siedmiu praktyk cyfrowej kultury, które skoncentrowane są wokół cracksceny (cracktra), modułów, pixel artu, literatury grywalnej, poezji demosceny, wirtualnej rzeczywistości oraz sztucznych sieci neuronowych. Rozmowy zwrócone są w kierunku platform, jakich używają osoby praktykujące do produkcji utworów cyfrowych (Atari, Amiga, Atari ST, Xbox Kinect, Vive, Arduino).

Książka zrealizowana w UBU labie na Uniwersytecie Jagiellońskim w oparciu o metodologię badań nad platformami Nicka Montforta i Iana Bogosta. Jest kontynuacją projektu Gatunki cyfrowe z 2018 roku.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 15.8 x 23.5 cm
  • Oprawa: Zintegrowana
  • Tytuł: Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione
    Autor: Piotr Marecki
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Seria: BIBLIOTEKA XXII WIEKU; Gatunki cyfrowe
    Kod paskowy: 9788323353546
    ISBN: 978-83-233-5354-6
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 231
    Format: 15.8 x 23.5 cm
    Oprawa: Zintegrowana

    Recenzje