Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
Nasza cena
46,55 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,08 zł
Gatunki cyfrowe 2 to historie mówione gatunków i praktyk cyfrowych. Bohaterami i bohaterkami są osoby programujące, projektujące, hakujące, tworzące muzykę, grafikę i literaturę w obszarze mediów cyfrowych. Są to Sebastian „Seban" Igielski, Magdalena „Corny" Krawczyk, Mateusz „Jakim" Szymański, Mateusz „Jokov" Osajda, PikkuMyy, Monika Górska-Olesińska, Bartek „V0yager" Dramczyk, Jan K. Argasiński oraz Natalia Balska. Czytelnik ma okazję poznać zestaw siedmiu praktyk cyfrowej kultury, które skoncentrowane są wokół cracksceny (cracktra), modułów, pixel artu, literatury grywalnej, poezji demosceny, wirtualnej rzeczywistości oraz sztucznych sieci neuronowych. Rozmowy zwrócone są w kierunku platform, jakich używają osoby praktykujące do produkcji utworów cyfrowych (Atari, Amiga, Atari ST, Xbox Kinect, Vive, Arduino).
Książka zrealizowana w UBU labie na Uniwersytecie Jagiellońskim w oparciu o metodologię badań nad platformami Nicka Montforta i Iana Bogosta. Jest kontynuacją projektu Gatunki cyfrowe z 2018 roku.
Książka zrealizowana w UBU labie na Uniwersytecie Jagiellońskim w oparciu o metodologię badań nad platformami Nicka Montforta i Iana Bogosta. Jest kontynuacją projektu Gatunki cyfrowe z 2018 roku.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Autor: Piotr Marecki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: BIBLIOTEKA XXII WIEKU; Gatunki cyfrowe
Kod paskowy: 9788323353546
ISBN: 978-83-233-5354-6
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 231
Format: 15.8 x 23.5 cm
Oprawa: Zintegrowana