Winning znaczy zwyciężać
Studio Emka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
66,73 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,18 zł
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
„Winning” zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
Szczegóły
Autor: Jack Welch, Suzy Welch
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788368064094
Tytuł oryginału: WINNING
Tłumacz: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 400
Format: 15.0x22.7cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.645 kg