Winning znaczy zwyciężać

Studio Emka
Winning znaczy zwyciężać
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,01 PLN
Nasza cena
66,73 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,18 zł

Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. „Winning” zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 15.0x22.7cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
  • Tytuł: Winning znaczy zwyciężać
    Autor: Jack Welch, Suzy Welch
    Wydawnictwo: Studio Emka
    ISBN: 9788368064094
    Tytuł oryginału: WINNING
    Tłumacz: Schmidtke Rafał, Bakalarz Dariusz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 400
    Format: 15.0x22.7cm
    Oprawa: Twarda z obwolutą
    Waga: 0.645 kg

    Recenzje