Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)
Sugerowana cena
Nasza cena
59,62 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,79 zł
Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.
W publikacji omówiono m.in.:
istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu,
przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych,
doboru par mentor/tutor–podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji,
przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym.
Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788383586229
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 196
Oprawa: Miękka
Redakcja: Sidor-Rządkowska Małgorzata