Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia

Wolters Kluwer
Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,50 PLN
Nasza cena
72,25 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,79 zł

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne. W publikacji omówiono m.in.: istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu, przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych, doboru par mentor/tutor–podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji, przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym. Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecznego wdrożenia
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788383586229
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 196
    Oprawa: Miękka
    Redakcja: Sidor-Rządkowska Małgorzata

    Recenzje