Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

CeDeWu
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
66,00 PLN
Nasza cena
62,60 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 57,07 zł

Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III). Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...) Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych. dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
    Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381028523
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 220
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.347 kg

    Recenzje