Interwencjonizm czyli władza a rynek

Fijorr Publishing
Interwencjonizm czyli władza a rynek
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
35,14 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Interwencjonizm czyli władza a rynek
    Autor: Murray Newton Rothbard
    Wydawnictwo: Fijorr Publishing
    ISBN: 9788389812384
    Tytuł oryginału: Power and market
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Rudowski Rafał
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 364
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.436 kg

    Recenzje