Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Onepress
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Wysyłka:
Jutro (środa 2024-11-06)
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
49,96 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 49,96 zł

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać: * Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych * Na czym bazują techniki analizy danych * Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google * Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych * Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
    Autor: Adrian Andrzejczyk
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788383227283
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 304
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje