Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
79,34 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 64,26 zł
Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Sterlinga 26
90-212 Łódź (Polska)
tel: 426315908
email: wydawnictwo@ahe.lodz.pl
Szczegóły
Autor: Maria Pietruszka
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
ISBN: 9788374057233
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 346