Ekipa rzeczownika. Nieprzypadkowa gra o przypadkach
Wiek: 10+
Nasza Księgarnia
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
Nasza cena
60,33 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 52,26 zł
Nowoczesna edukacja w NK!
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp.W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki… TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
Nowa seria gier edukacyjnych wspiera uczniów, rodziców i nauczycieli dzięki sprytnej metodzie ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj. Każda gra w serii pomaga opanować 1 zagadnienie lub rozwiązać 1 problem szkolny z danego przedmiotu/dziedziny wiedzy, np. nauka liczenia, odmiana przez przypadki, czasowniki modalne w języku angielskim, itp.W podejmowaniu szkolnych wyzwań pomagają nam uczeń o imieniu Spryciula i jego ekspercki zwierzyniec, którzy chętnie dzielą się wiedzą. Z tą ekipą wiedza sama wchodzi do głowy! I to bez podręczników!
Druga gra tej serii to wciągająca gra gramatyczna. Spryciula wraz z psem Gramatyńczykiem zajadają orzeszki i poznają nieprzypadkową ekipę rzeczownika, która odmieni ich życie nie tylko przez przypadki… TAK! Lekcje gramatyki języka polskiego w czwartej klasie szkoły podstawowej mogą być łatwe, przyjemne i pożyteczne.
- POMOC DYDAKTYCZNA + GRA EDUKACYJNA
- 200 ELEMENTÓW
- 2 POZIOMY TRUDNOŚCI
- NAUKA ODMIANY WYRAZÓW PRZEZ PRZYPADKI
- PORADNIK Z POMYSŁAMI NA GRY I ZABAWY
- DOSKONAŁE UZUPEŁNIENIE TARDYCYJNYCH METOD NAUCZANIA GRAMATYKI
- GOTOWE ROZWIĄZANIE NA LEKCJE JĘZYKA OJCZYSTEGO W SZKOLE ORAZ JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO
Wiek: 10+
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 5-10 min
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 5-10 min
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia, ryzyko połknięcia, dla dzieci powyżej 10 roku życia
tak
Producent:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia Sp. z o.o.
Apteczna 6
05-075 Warszawa (Polska)
tel: 22 643 93 89
email: gpsr@nk.com.pl
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 10+
Producent: Nasza Księgarnia
Seria: ZZZ: Zagraj–Zrozum–Zapamiętaj
Kod paskowy: 5904915902686
Rok wydania: 2024
Format: 20.5 x 25.0 cm
Oprawa: Pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Miasta Polski - pokoloruj
Arystoteles
Gimatriks (2501)
Wiek: 12+
Wiek: 12+
Alexander
Story Cubes: Psi Patrol
Rebel
Słowiańskie mity i opowieści w komiksie
Nasza Księgarnia