Studia Regionalne i Lokalne 1/2024 (95)
Scholar
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
16,35 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 16,35 zł
Tomasz Skica, Lejla Lazović-Pita, Ademir Abdić
The Determinants of Sub-Central Government’s Efficiency: The Case of Polish Districts
Khrystyna Prytula, Ewa Łaźniewska, Anna Maksymenko, Yaroslava Kalat, Olha Demedyuk
Increasing Local Community Resilience in the EU-Ukraine Cross-Border Area
Grzegorz Gorzelak “The Diagnosis of the State of Poland’s Spatial Economy in the Period of 1981–1983” – Conclusions and Inspirations
Agata Mróz Empowering of Rural Areas Due to the Evolution of EU Cohesion Policy
Paweł Swianiewicz The Evolution of Styles of Local Political Leadership: The Gap Between the Citizens’ Preferences and Their Perceived Styles of Leadership of Polish City Mayors
Martyna Sydorów The Functioning of Public Transport Connections in the Słupsk–Ustka Functional Urban Area and the Phenomenon of Transport Exclusion
Katarzyna Kuzara, Robert Szmytkie An Attempt to Estimate the Actual Population in the Suburban Zone of Wrocław
Maciej J. Nowak Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński, Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2023, 196 s.
Szczegóły
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 977150949900895
ISSN: 15094995
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 122
Format: 20.5x29.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.334 kg