Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

SQN - Sine Qua Non
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
59,99 PLN
Nasza cena
50,10 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,46 zł

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
Kreatywność to sport zespołowy;
Daj się zapamiętać;
Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.

Greg Hoffman - Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrówno­ważonego rozwoju i wzmacniania równości.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
WYDAWNICTWO SQN ROMAN?SKI, KUS?NIERZ, RE?DZIAK SPO?ŁKA KOMANDYTOWA
Huculska 17
30-413 Kraków (Polska)
tel: 668120773
email: biuro@wsqn.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
    Autor: Greg Hoffman
    Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
    ISBN: 9788382104370
    Tytuł oryginału: Emotion by Design
    Tłumacz: Halbersztat Jan
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 376
    Format: 14.0 x 20.5 cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje