Wiwat agencja

Prószyński i S-ka
Wiwat agencja
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
19,90 PLN
Nasza cena
13,39 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Reklama jest dźwignią handlu Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten silnik... Krótko mówiąc: bez reklamy świat, jaki znamy, nie mógłby funkcjonować a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób... Peter Mayle, który przed rozpoczęciem kariery pisarskiej przepracował wiele lat i w tych największych, i w tych całkiem niedużych agencjach reklamowych, z właściwym sobie poczuciem humoru odsłania kulisy funkcjonowania reklamowego biznesu. Skrząca się dowcipem, pełna bezlitosnych, ale zaprawionych ciepłem i sympatią obserwacji książka pozwala laikom zrozumieć przynajmniej podstawowe zasady rządzące światem reklamy, fachowcom z branży zaś być może da okazję do refleksji nad śmiesznostkami i absurdalnościami ich profesji. Nawet obraz w krzywym zwierciadle bywa niekiedy pouczający! Peter Mayle Autor popularnych książek o Prowansji. Po ukończeniu dwudziestu jeden lat przeprowadził się z Anglii do Nowego Jorku i podjął pracę w agencji reklamowej Davida Ogilvyego. Gdy osiągnął szczyt kariery, doszedł do wniosku, że przestała go bawić, po czym rzucił to wszystko i wyjechał z żoną do Prowansji z zamiarem napisania powieści. Prawdziwą sławę przyniósł mu Rok w Prowansji", w którym opisuje swoje doświadczenia i przygody w nowym kraju.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Wiwat agencja
    Autor: Mayle Peter
    Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
    ISBN: 9788376481548
    Tłumacz: Braiter Paulina, Nakoniecznik Arkadiusz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 118
    Format: 14.0x20.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.12 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: