Neuroshima Hex 3.0: Desert Tribes PL/ENG
Wiek: 13+
Portal Games
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
33,31 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 32,66 zł
18. dodatkowa armia w linii Neuroshima Hex. Dodatek zawiera polską i angielską instrukcję.
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki
Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
Opis fabularny armii
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
Zawartość:
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0.
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki
Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
Opis fabularny armii
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj wyjątkową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, by twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
Zawartość:
- 35 żetonów Ludzi Pustyni
- 2 znaczniki Ludzi Pustyni
- 3 znaczniki Uniku
- 11 znaczników Podłoża
- 2 znaczniki Boli
- 1 instrukcja
Czas gry: 30 minut
Wiek: 13+
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 13+
Autor: Julian Zakrzewski, Radosław Zakrzewski
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560389579
Rok wydania: 2024
Oprawa: Pudełko