Marketing miast i regionów
Tożsamość, wizerunek, komunikacja

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Marketing miast i regionów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
75,60 PLN
Nasza cena
68,74 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 65,33 zł

Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing miast i regionów
    Podtytuł: Tożsamość, wizerunek, komunikacja
    Autor: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Jacek Rudewicz
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    ISBN: 9788379727643
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 204
    Oprawa: Miękka

    Recenzje