Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie
PWE
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
98,25 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 84,57 zł
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, dostarcza aktualnej, sprawdzonej, użytecznej wiedzy o strategii biznesu. Zamiast wikłać czytelnika w szczegóły, zamiast rozbudzać wątpliwości, oferuje mapę dostępnej wiedzy, wyposaża w orientację w problematyce i ułatwia zrozumienie istoty rzeczy. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestników studiów MBA. Opiera się na światowej literaturze zarządzania strategicznego, która wprowadziła kluczowe pojęcia, badała ich użyteczność dla ?rm, krytycznie oceniała istniejącą wiedzę oraz dokonywała rzetelnego przeglądu wiedzy akademickiej o strategii.
Książka ma pełnić rolę podręcznika, dlatego zawiera liczne przykłady - zarówno bardziej rozbudowane, jak też ilustracyjne, ułatwiające zrozumienie treści. Na koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze ustalenia. Dla łatwości odbioru układ części podporządkowano sekwencji: zrozumieć sytuację strategiczną – dokonać wyboru strategii – wybrać zachowania strategiczne – wdrożyć strategię. W idealnych warunkach strateg powinien procedować według takiej sekwencji. Idealne warunki występują jednak rzadko, zdarza się więc, że improwizacja zastępuje szczegółowe planowanie, a decyzje strategiczne są bardziej oparte na wyczuciu menedżera niż na wyniku drobiazgowych analiz. Dobrze jednak znać wymogi profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli nie zawsze mamy komfort sekwencji planowanie-działanie.
Szczegóły
Autor: Wojciech Czakon
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320826319
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 322
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów
Uniwersytetu Jagiellońskiego