Tajemniczy mistrzowie XXI wieku
Strategie sukcesu nieznanych liderów na światowych rynkach
Difin
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
63,74 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i inwestorów. Biznes powinno budować się z myślą o rynku globalnym nawet jeśli przedsiębiorstwo jest małe lub średnie.
Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
Czy firmy małe, średnie, niszowe, ale de facto tworzące rynki światowe i przez to potężne, zdołają zachować wartości, dzięki którym funkcjonują w pędzącej w nieznane globalizacji Rozważania Hermanna Simona są szczególnie ważne dla polskich przedsiębiorców, którzy ciągle poszukują swojej drogi rozwoju.
Marek Goliszewski, założyciel Business Centre Club
Każdy menedżer znajdzie w tej książce bogactwo faktów, idei oraz inspiracji dla siebie i dla swojej firmy.
Prof. Andrzej Koźmiński, rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Znakomity opis czynników, które sprawiły, że relatywnie nieduże firmy zdobyły mistrzostwo świata w swoich branżach.
Wojciech Rostworowski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Letex SA
Znam wiele książek o wielkich korporacjach i o wielkich inwestorach i o wielkich dokonaniach, natomiast nieczęsto można przeczytać tak ciekawe i pasjonujące opracowanie o ludziach, którzy wymyślili i stworzyli swój biznes od zera, a następnie zdobyli znaczącą pozycję na świecie.
Marian Owerko, prezes zarządu Bakalland SA
Atutem książki jest przedstawienie doświadczeń wielu firm z różnych, czasami bardzo odległych branż, co daje fantastyczne spectrum wiedzy o sposobach zarzadzania w bardzo różnych warunkach rynkowych.
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice
Simon twierdzi, że nieuleganie modom w zarządzaniu świadczy o sile nie słabości.
Od dziesięcioleci najlepsze firmy osiągają sukces wyrzekając się skomplikowanej organizacji, unikając dywersyfikacji i skupiając się na tym co potrafią robić najlepiej.
Reszta świata dopiero zaczyna to rozumieć.
The Economist
Piotr Gębala, prezes zarządu, Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
Czy firmy małe, średnie, niszowe, ale de facto tworzące rynki światowe i przez to potężne, zdołają zachować wartości, dzięki którym funkcjonują w pędzącej w nieznane globalizacji Rozważania Hermanna Simona są szczególnie ważne dla polskich przedsiębiorców, którzy ciągle poszukują swojej drogi rozwoju.
Marek Goliszewski, założyciel Business Centre Club
Każdy menedżer znajdzie w tej książce bogactwo faktów, idei oraz inspiracji dla siebie i dla swojej firmy.
Prof. Andrzej Koźmiński, rektor Akademii Leona Koźmińskiego
Znakomity opis czynników, które sprawiły, że relatywnie nieduże firmy zdobyły mistrzostwo świata w swoich branżach.
Wojciech Rostworowski, wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Letex SA
Znam wiele książek o wielkich korporacjach i o wielkich inwestorach i o wielkich dokonaniach, natomiast nieczęsto można przeczytać tak ciekawe i pasjonujące opracowanie o ludziach, którzy wymyślili i stworzyli swój biznes od zera, a następnie zdobyli znaczącą pozycję na świecie.
Marian Owerko, prezes zarządu Bakalland SA
Atutem książki jest przedstawienie doświadczeń wielu firm z różnych, czasami bardzo odległych branż, co daje fantastyczne spectrum wiedzy o sposobach zarzadzania w bardzo różnych warunkach rynkowych.
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex Wadowice
Simon twierdzi, że nieuleganie modom w zarządzaniu świadczy o sile nie słabości.
Od dziesięcioleci najlepsze firmy osiągają sukces wyrzekając się skomplikowanej organizacji, unikając dywersyfikacji i skupiając się na tym co potrafią robić najlepiej.
Reszta świata dopiero zaczyna to rozumieć.
The Economist
Szczegóły
Podtytuł: Strategie sukcesu nieznanych liderów na światowych rynkach
Autor: Hermann Simon, Marek Dietl
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376410807
Tytuł oryginału: Hidden Champions des 21. Jahrhunderts. Die Erfolgsstrategien unbekannter Weltmarktfuhrer
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 482
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.87 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Co nas czeka Krótki przewodnik po przyszłości
Carta Blanca
Pomiędzy imperium dobra a zła
Moja podróż do Caracas i Hawany
Moja podróż do Caracas i Hawany
Książka i Prasa