Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie

Aspra
Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
42,77 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,77 zł

Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się kultura globalna wpływa na zmianę kultury politycznej. Westernizacja polityki zastąpiona zostaje przez brandyzację. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia, które w ostatnich dziesięcioleciach nabrało ważnego znaczenia zarówno w obszarze szeroko pojętego biznesu, jak i polityki. Pomimo tego, że o marce napisano już przez ten czas bardzo wiele, Bartolomeo Rafael Bialas prezentuje innowacyjny punkt widzenia, ściśle łącząc obszary związane z brandingiem, psychologią i antropologią konsumencką oraz polityką. Autor doszukuje się wspólnego podłoża i mechanizmów tych pozornie odrębnych, wydawałoby się, światów, stosując porównania i opisując analogie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie
    Autor: Bartolomeo Rafael Bialas
    Wydawnictwo: Aspra
    ISBN: 9788382093216
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 248
    Oprawa: Miękka

    Recenzje