Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw

MT Biznes
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,91 PLN
Nasza cena
78,87 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,87 zł

BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2024
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa
    Podtytuł: Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
    Autor: Łukasz Kozłowski
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788381756938
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 344
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Redakcja: Goryńska Anna

    Recenzje