CRM. System czy strategia?
Praktyczny przewodnik dla wdrażających

Wydawnictwo [ze słownikiem]
CRM. System czy strategia?
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa
69,00 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!



Szczegóły

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 210 x 148 mm
  • Oprawa: twarda lakierowana
  • Tytuł: CRM. System czy strategia?
    Podtytuł: Praktyczny przewodnik dla wdrażających
    Autor: Maciej Stanusch
    Wydawnictwo: Wydawnictwo [ze słownikiem]
    ISBN: 9788383811611
    Rok wydania: 2025
    Ilość stron: 400
    Format: 210 x 148 mm
    Oprawa: twarda lakierowana
    Waga: 0.67 kg

    Recenzje