CRM. System czy strategia?
Praktyczny przewodnik dla wdrażających

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka "CRM. System czy strategia" to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
Szczegóły
Podtytuł: Praktyczny przewodnik dla wdrażających
Autor: Maciej Stanusch
Wydawnictwo: Wydawnictwo [ze słownikiem]
ISBN: 9788383811611
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 400
Format: 210 x 148 mm
Oprawa: twarda lakierowana
Waga: 0.67 kg