Mentoring. Teoria i dobre praktyki
Wolters Kluwer

Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
Nasza cena
77,97 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 77,97 zł
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu.
Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.:
- współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu,
- kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy,
- wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW),
- korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji.
Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
„Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. - Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.
„Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. - Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com
Szczegóły
Autor: Małgorzata Sidor-Rządkowska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: HR
ISBN: 9788383902746
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 220
Oprawa: Broszurowa
Kraj produkcji: PL