Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku

Wolters Kluwer
Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
189,00 PLN
Nasza cena
165,56 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 165,56 zł

W publikacji autor wyjaśnia, jak legalnie korzystać z fotografii i wizerunku, by nie narazić się na odpowiedzialność cywilną lub karną.

Z opracowania dowiesz się
:
  • jak prawidłowo odebrać zgodę na wykorzystanie zdjęcia i wizerunku,
  • kiedy fotografia i wizerunek nie są chronione prawem autorskim,
  • czy można wykorzystać fotografię będącą dziełem osieroconym,
  • kiedy nie jest potrzebna zgoda na rozpowszechnienie wizerunku,
  • czym jest „kradzież” wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji.
Ważnym uzupełnieniem publikacji są wzory pism, które czytelnik może wykorzystać we własnej działalności, w tym wzór umowy o stworzenie fotografii oraz umowy o zamieszczenie zdjęcia w internecie (na przykładzie portalu internetowego zamieszczającego fotografie).

Książka jest przeznaczona dla osób korzystających z fotografii i wizerunku w działalności gospodarczej i zawodowej, a zwłaszcza dla pracowników wydawnictw, agencji reklamowych, dziennikarzy, organizatorów imprez kulturalnych, fotografów. Zainteresuje również adwokatów i radców prawnych zajmujących się tą dziedziną. Jako pomoc dydaktyczna może służyć także studentom prawa oraz kierunków artystycznych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły

  • Rok wydania: 2025
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
    Autor: Piotr Ślęzak
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: Prawo w praktyce
    ISBN: 9788383902326
    Języki: polski
    Rok wydania: 2025
    Ilość stron: 252
    Oprawa: Miękka
    Kraj produkcji: PL

    Recenzje