Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne
Wolters Kluwer

Wysyłka:
Jutro (czwartek 2025-04-03)
Sugerowana cena
Nasza cena
86,72 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 86,72 zł
Publikacja kompleksowo omawia prawne i legislacyjne aspekty uchwał reklamowych, których celem jest zapewnienie ładu przestrzennego, ochrona krajobrazu, środowiska i bezpieczeństwa, oraz zapobieganie nadmiernemu natężeniu reklam.
Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.:
Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.:
- konstytucyjności przepisów uchwał krajobrazowych, tj. problematykę tzw. wywłaszczenia krajobrazowego, ze szczególnym uwzględnieniem zasady państwa prawnego;
- audytu krajobrazowego w zestawieniu z uchwałą reklamową;
- korelacji między uchwałą krajobrazową a zasadą dobrego sąsiedztwa przy ustalaniu warunków zabudowy dla obiektów reklamowych;
- reklamy cyfrowej i light pollution;
- nieuczciwej reklamy w przestrzeni publicznej, a także wskazali na zmiany, które powinny zostać wdrożone zarówno na szczeblu ustawodawczym, jak i samorządowym.
Opracowanie przeznaczone jest dla prawników, architektów, urbanistów oraz pracowników administracji publicznej. Zainteresuje przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności odpowiedzialnych za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com
Szczegóły
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Monografie
ISBN: 9788383903477
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 156
Oprawa: Twarda
Redakcja: Kruś Maciej, Pawłowski Sławomir, Staniszewska Lucyna
Kraj produkcji: PL