Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wysyłka:
Przedsprzedaż
Sugerowana cena
123,40 PLN
Nasza cena
112,22 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 112,22 zł

Podręcznik dla praktyków i studentów

Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych?

Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia analityczne, procesy badawcze oraz nowoczesne technologie wspierające podejmowanie decyzji marketingowych. Znajdziesz tu zarówno podstawy metod ilościowych i jakościowych, jak i praktyczne przykłady wykorzystania badań w segmentacji rynku, analizie konkurencji, ustalaniu cen, wyborzekanałów dystrybucji, analizie produktu, optymalizacji kampanii reklamowych, a także w badaniu satysfakcji i lojalności klientów .

Podręcznik został stworzony z myślą o:
  • studentach uczelni ekonomicznych i kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem,
  • słuchaczach studiów podyplomowych i kursów z zakresu badań marketingowych,
  • menedżerach i specjalistach odpowiedzialnych za strategie marketingowe w firmach,
  • pracownikach agencji badawczych i konsultingowych,
  • przedsiębiorcach, którzy chcą podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych.
Dzięki tej książce zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie planowania, realizacji i analizy wyników badań marketingowych, a także nauczysz się prowadzić badania w internecie , wykorzystywać najnowsze technologie, w tym sztuczną inteligencję, w badaniach rynkowych.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 17.6 x 25.0 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Badania marketingowe. Metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
    Autor: Krystyna Mazurek-Łopacińska
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301240295
    Języki: polski
    Rok wydania: 2025
    Ilość stron: 642
    Format: 17.6 x 25.0 cm
    Oprawa: Miękka
    Kraj produkcji: PL

    Recenzje