Metody i techniki sondażowych badań opinii

PWE
Metody i techniki sondażowych badań opinii
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
61,90 PLN
Nasza cena
48,57 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Metody i techniki sondażowych badań opinii
    Autor: Szreder Mirosław
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320818437
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 256
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.41 kg

    Recenzje