Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)

CeDeWu
Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
80,00 PLN
Nasza cena
77,00 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 77,00 zł

Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: • genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; • spektrum oferowanych usług i produktów; • strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; • regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; • metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; • politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki”.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2025
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe - problemy i wyzwania (Wyd. II)
    Autor: Zbigniew Korzeb, Paweł Kulpaka, Paweł Niedziółka
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381029544
    Języki: polski
    Rok wydania: 2025
    Ilość stron: 220
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.356 kg

    Recenzje