Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Onepress

Wysyłka:
Jutro (czwartek 2025-04-03)
Sugerowana cena
Nasza cena
39,23 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,21 zł
Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania?
Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli firm. Mniejsze i większe, a także naprawdę potężne światowe marki popełniają wciąż te same błędy ― i tak torpedują swój sukces rynkowy. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, na czym polega problem, i podpowie, jak sobie z nim skutecznie poradzić.
Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest klient, to jego perspektywa, jego pragnienia i potrzeby powinny zawsze stać w centrum zainteresowania Twojej firmy. I przede wszystkim na nim skupimy się w tym poradniku. Przyjrzymy się Twojemu klientowi z psychologicznego punktu widzenia, ustalimy, kim jest i czego naprawdę chce. Zastanowimy się nad tym, co go motywuje do zakupu i co odwodzi od sfinalizowania transakcji. A potem wrócimy do Ciebie, by przyjrzeć się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Sprawdzisz, co robisz dobrze, a co w know-how Twojej firmy wymaga zmiany lub poprawy, by klienci kupowali od Ciebie więcej i chętniej. A także polecali Cię innym, potencjalnym klientom.
Szczegóły
Autor: Dagmara Kokoszka-Lassota
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328920255
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 136
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg