Kultura Toyoty
Serce i dusza filozofii Toyoty

MT Biznes
Kultura Toyoty
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
74,90 PLN
Nasza cena
48,03 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników, ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się Toyotą w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez: przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty. JEFFREY K. LIKER, autor bestsellera Droga Toyoty, jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan, a także współwłaścicielem firmy konsultingowej Optiprise. MICHAEL HOSEUS jest dyrektorem wykonawczym organizacji typu non-profit Center for Quality People and Organizations. Wcześniej przez 12 lat pracował w zakładzie Toyoty w Georgetown w stanie Kentucky jako lider grupy, kierownik montażowni oraz dyrektor działu HR. Toyota pokazuje jak wykorzystać swój potencjał, aby być organizacją uczącą się, jak kroczyć codziennie drogą Kaizen. Toyota jest wzorcem i źródłem inspiracji dla wielu z nas. Książka KULTURA TOYOTY. SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY to ważna pozycja, dzięki której mamy szansę lepiej zrozumieć fenomen Toyoty i zainspirować się do poszukiwania własnej drogi. - Mariusz Bryke, KAIZEN Institute Polska

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
  • Tytuł: Kultura Toyoty
    Podtytuł: Serce i dusza filozofii Toyoty
    Autor: Liker Jeffrey K., Hoseus Michael
    Wydawnictwo: MT Biznes
    Seria: ŚWIATOWE BESTSELLERY BIZNESOWE
    ISBN: 9788361732488
    Liczba tomów: 1
    Tytuł oryginału: Toyota Culture
    Język oryginału: angielski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 696
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Twarda z obwolutą
    Waga: 1.17 kg

    Recenzje