Kultura Toyoty
Serce i dusza filozofii Toyoty
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,03 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.
Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.
Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników,
rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników,
ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu
Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się Toyotą w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez:
przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób
zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji
sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami
inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa
zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania
wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów.
Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
JEFFREY K. LIKER, autor bestsellera Droga Toyoty, jest profesorem inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan, a także współwłaścicielem firmy konsultingowej Optiprise.
MICHAEL HOSEUS jest dyrektorem wykonawczym organizacji typu non-profit Center for Quality People and Organizations. Wcześniej przez 12 lat pracował w zakładzie Toyoty w Georgetown w stanie Kentucky jako lider grupy, kierownik montażowni oraz dyrektor działu HR.
Toyota pokazuje jak wykorzystać swój potencjał, aby być organizacją uczącą się, jak kroczyć codziennie drogą Kaizen. Toyota jest wzorcem i źródłem inspiracji dla wielu z nas. Książka KULTURA TOYOTY. SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY to ważna pozycja, dzięki której mamy
szansę lepiej zrozumieć fenomen Toyoty i zainspirować się do poszukiwania własnej drogi.
- Mariusz Bryke, KAIZEN Institute Polska
Szczegóły
Podtytuł: Serce i dusza filozofii Toyoty
Autor: Liker Jeffrey K., Hoseus Michael
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
ISBN: 9788361732488
Liczba tomów: 1
Tytuł oryginału: Toyota Culture
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 696
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.17 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
Langenscheidt
Filozofia Kaizen w biurze
Helion
Sztuka wojny według Machiavellego
Onepress
Kierowca
Albatros
Filozofia a zarządzanie
Wolters Kluwer