Wywieranie wpływu
Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wywieranie wpływu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,95 PLN
Nasza cena
33,56 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jeśli kiedykolwiek, w chwili namysłu i żalu, pomyślałeś sobie: Szkoda, że nie udało mi się ich przekonać do ? - to ta książka jest dla ciebie. Gwarantuje ona, że już nigdy nie pozostaniesz niezauważony i nie będziesz bezsilny. ( Dr Eddie Obeng, Director of Learning, Pentacle the Virtual Business School)

Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami, jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy, przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej.

Powszechnie uważa się, że dotychczas stosowany styl zarządzania, opierający się na rozkazywaniu i kontroli, nie ma dziś racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych, dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności, jak również o niezbędnych zdolnościach, postawach, strategiach, technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu.

Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ, i zastanowić się nad tym; jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom, metodom i technikom. Autorzy wypracowali model, który pomoże zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Wywieranie wpływu
    Podtytuł: Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
    Autor: Dent Fiona, Brent Mike
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Seria: PSYCHOLOGIA
    Kod paskowy: 9788323327035
    ISBN: 978-83-233-2703-5
    Tytuł oryginału: Influencing. Skills and Techniques for Business Success
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Sieczkowski Tomasz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 184
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.34 kg

    Recenzje