Reklama farmaceutyczna i pokrewna

C. H. Beck
Reklama farmaceutyczna i pokrewna
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
139,00 PLN
Nasza cena
111,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana.

Oddajemy w Państwa ręce opracowanie dotyczące reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, czyli reklamy medycznej oraz reklamy quasi-leków (produktów prezentowanych w sposób wywołujący u odbiorcy wrażenie, że ma do czynienia z lekami lub produktami, które są do nich bardzo podobne, gdyż mają wspólne cechy).

Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Reklama farmaceutyczna i pokrewna
    Autor: Szczęsny Rafał
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: ZARYS PRAWA
    ISBN: 9788325511159
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 596
    Format: 14.0x22.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.88 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: