Człowiek korporacji
Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Scholar

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
33,03 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,63 zł
Korporacja bywa kojarzona z pełnym oddaniem firmie, pracoholizmem oraz byciem bardziej pracownikiem niż człowiekiem. Takie modus vivendi umożliwia pięcie się po szczeblach kariery, a przynajmniej utrzymanie stanowiska. Autorka konfrontuje te obiegowe opinie z badaniami postaw indywidualistycznych, ukazując konflikt Ja instytucja. Autorka pokazuje, że współcześnie jest on strukturalnym elementem relacji pracownik instytucja, a nie jedynie kwestią organizacji przedsiębiorstwa, wynikową lokalnych uwarunkowań czy charakteru narodowego bądź świadectwem indywidualnych problemów pracownika.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Scholar sp. z o.o.
ul. Oboźna 1
00-340 Warszawa (PL)
tel: 226924118
email: info@scholar.com.pl
Szczegóły
Podtytuł: Od normatywizmu do afirmacji własnego Ja
Autor: Maja Biernacka
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788373833876
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 316
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg